miercuri, 28 martie 2007

Anemone

Frumoase, nu?
Şi ele şi culoarea lor. Este my second favorite (right after albastru)! :)
Se numesc didiţei/dediţei (aici să mă lămuriţi voi care e varianta corectă) sau anemone.

Îi dedic acest blog entry Anemonei (Mode d'Esprit - cei care umbla pe anumite forumuri îşi dau seama de cine vorbesc).

Am spicuit azi oleak cu ea. Mi-e dor de ea. I-am zis şi o spun şi aici.
Poate ajunge să citească şi ea asta. Dar nu din acest motiv scriu.

Mărturisesc că mi-a devenit ca o a doua mămică, în sensul că vorbesc cam de toate cu ea şi că a tot avut grijă de mine în ultima vreme.

Insă are şi ea viaţa ei şi treburile ei şi acum e cam ocupată, d-aia a cam lipsit lately.

Dar las' că o să ajungă să mă înjure de cât o voi stresa să mai vină şi ea
măcar din an în... Paşte [na, că tot vine şi ăsta] la party-uri! ;) :P

PUP!

Un comentariu:

Anemona d'Esprit spunea...

"a doua mamica" denaturata si tradatoare se prezinta in graba la apel, adunandu-si gandurile (mintile) ratacite si aliniindu-le intr-o (dez-)ordine..., u know..., "a la mode":

mai, copchil drag,

io is asa de mandra de tine si de faptul ca ... esti asa cum esti,incat, dincolo de bucuria ca te-am cunoscut si mai mult decat sperantza ca ..., atat timp cat exista si "cresc" spirite ca tine, generatia ta mai are o sansa sa se salveze de vremurile in care s-a nascut si de propriile-i determinari si alegeri inguste..., asadar, mai mult decat aceste lucruri si dincolo de ele..., chiar esti imaginea aproape perfecta a copilului pe care mi l-as dori ...; si nu pot decat sa ma rog Celui de Sus sa-mi dea intelepciunea si echilibrul parintilor tai, in fata carora ma inclin, pentru ca te-au crescut atat de frumos, pentru ca au stiut sa aseze in armonie fiecare piesa a puzzle-ului numit KALEID..., in care au pus,intr-o formula demna de maiestria unui un achimist, incredere, inteligentza, candoare, curatzenie, sensibilitate, naturaletze si .. un pic de nebunie, cat sa dea culoare si stralucire "amestecului" unic de copilarie autentica cu seriozitatea maturitatii in curs de slefuire, de libertate a spiritului cu disciplina riguroasa a mintii, de emotionalitate exploziva si profunda cu o cumintzenie pura si delicata.

asa arata kaleid in my eyes... si cel mai bun lucru pe care-l vei putea face pentru tine... in viata asta.., este sa fii mandra de tine si sa ramai Tu Insati, (please stay a child) somewhere in your heart...

o mie de pupici si tot atatea petale de ... (hai sa fie) trandafiri (de data asta...)!

sincerely yours,
damaged, broken & devoted
d'Esprit


(pisi: mah, da' sora mai mare kiar nu se putea...?!...am I so old? zgrrrrr!)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com