sâmbătă, 12 mai 2007

Playground

Frumoasă zi de ieşit în parc. Sau nu. Mi s-a încins creierul sub soarele de azi. Caniculă, nu glumă. Şi toţi ne băteam pe locuri pe bancă la umbră (!) ca să vezi... I was one lucky bastard ce am prins un locşor foarte bun şi mi-am scos aparatul... şi am început să clicăi. Foarte mult în direcţia Alexandrei (surioara mea) :)

Şi să vă arăt ce a ieşit.













Şi una bonus, k la un moment dat stăteam cu capul pe spate şi cu obiectivul în aer :P



Una peste alta, fu fain :)

3 comentarii:

cipepirus spunea...

kaleidule, u just made my day!!!:*:*:*
MI-NU-NA-TE!!! uhmm...le vreau si eu:-" :P

kaleid spunea...

Saru'mana pt aprecieri, esti o scumpa :* :)

Dragonfly spunea...

Nais pics..Ce frumoasa e copilaria!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com