vineri, 15 iunie 2007

Mică revenire

Am cam stagnat din punct de vedere al aberaţiilor... cât şi al pozelor.

Mică recapitulare a ultimelor zile:

Luni - nu mai ştiu
Marţi - nu mai ştiu
Miercuri ...
Joi
- ziua - serbarea Alexandrei - frumos + cald afară
- seara - time 4 Dookie - ploaieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee multă!!
Vineri... stai, despre azi n-am ink ce spune...

Şi acum po(z)ne:


~ Colieraşul de la Oana :) :*


~ Varianta color a unei poze postate anterior


~ Ce-mi place cutiuţa astaaaaaaaaa, o adoooor!


~ Primul meu aparat foto digi :) Un pas destul de mare de la el la ce am acum! :P


~ Mamă, mamă, ce maşină fainăăăăăă :D

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand:

~ Eu şi Alx la serbarea ei :) A luat coroniţăăăăă şi diplomăăăăă! :D

Între timp, ţineţi departe... Bundle Of Nervers!
Vorbim când (îmi) revin :)

9 comentarii:

Piticu spunea...

iii ... faine poze :)

kaleid spunea...

Oooo, lume noua? :P Mersic, piticule :*

Anonymous spunea...

OOOOOO!!! poze noi! Si ce poze!8->
PS:aia cu colieru...:>pfff! In planul din spate, in stanga...:X:X:X:X:X:X:
cip has been heeeeere!
>:)

dragonfly spunea...

Pozele tale sunt din ce in ce mai reusite!..
Ah si nu uit,felicitari surioarei pt coronitza!;)

ps:de unde luasi cutiutza?

kaleid spunea...

Hi - hi, saru'manaaaaa! :*

Nush, kiar nush. Mama a luat-o si din cate am inteles (dintr-o discutie in care-i sugeram sa mai cumpere si alte culori) k era ultima :(

Rose spunea...

poza cu colierul unde a fost facuta?

kaleid spunea...

La biroul meu de acasa.
In spatele lui sunt ce am eu pe primul raft... sidiuri, dividiuri, ceasu', kestii ornamentale :P
Depeshu zarit acolo e pe un carduletz primit la primul party oficial al acestui an (facut in Backstage - tin minte k eu si Smoki am impartit devotatilor carduletzele).
Why? :)

rose spunea...

din curiozitate

Irina spunea...

Foarte faina ultima poza. Niste simpatice - micuta are atitudine! ;)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com