duminică, 22 iulie 2007

Concert Şuie Paparude - Backstage - 21.07.2007

Aseară fu în Backstage concert Şuie Paparude cu trupa Ultraviolet şi DJ Vania în deskidere.
Cu ocazia asta am fost kemată să fac poze şi poate pe viitor voi face şi eu câţiva bănuţi din kestii d-astea.

A fost o seară foarte faină, a ieşit bine :)


~ Regizoru' şi slapper (trupa Ultraviolet) în pregătiri


~ Cadru de activitate :)


~ Regizoru'


~ Slapper


~ Ultraviolet in action


~ Junkyard


~ Şuie Paparude şi publicul


~ Eu şi Şuie Paparude :)


~ DJ Vania în acţiune


~ Mitel and I


~ Firma organizatorie


~ Je şi Dragoş

6 comentarii:

dragonfly spunea...

Sa mai zic ca-mi plac pozele,ca ti-au iesit bine?Ti-am zis yo ca te faci fotoreporter?;)
U got to meet za Suie!Cum o fost?
Trupa Ultraviolet are vreo pagina web, un myspace..ceva?Vrem sa ascultam si noi astia mai neinformati :D

kaleid spunea...

Saru'mana, dar zic k se putea si mai bine.

Trupa Ultraviolet n-au pagina pt k baietii fac muzik separat si aseara si-au imbinat melodiile.

Doar slapper are pagina pe myspace:
http://myspace.com/slapperromania

Elena spunea...

Cine era baiatul din ultima poza?

kaleid spunea...

Il keama Dragos :)

matze de pe forumul dM! :D

elena spunea...

urat om asta dragos

kaleid spunea...

LOOOOOOOOL

I-auzi, Dragose, ce pareri aduni :-))

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com