joi, 9 august 2007

Another photographic update

Waaaai, s-a facut joi şi, de când am venit, abia acum am 'reuşit' să bag pozele. Grea lenea asta.
Ok, don't shoot!
Acesta este rezumatul celor mai noi foto:


~ Alx


~ Alx, again :P She's my best photographic subject :)


~ 3 roses


~ O albinuţă la polenizat


~ Lacul Snagov văzut la apus


~ Idem poza de mai sus :P


~ Un apus văzut din curtea noastră


~ Tom & Jerry :-))


~ One rose


~ Altă albinuţă la polenizat


~ Trandafiraşi plouaţi


~ Nu fumez, serios :) Culorile mi-au plăcut

Well... see you next time!

7 comentarii:

Anonymous spunea...

b-e-u-tiful!!! Ziceai ceva de un ceai la Snagov?!:> Aduc eu barca:D

kaleid spunea...

Doar dak nu scrie pe ea Anonymous >:)

Dragonfly spunea...

Despre prima poza ti-am mai zis ca-i super,ca-mi place cum ai surprins expresia frumoasei surioare,culorile super,focalizarea almost perfect.
Poza cu albinutza e frumoasa prin culori dar e prea centrata(I know..I have a problem with too much perfection)
Apusul e superbisim :D
Tom si Jerry is... no comment.Nush cum ai facut sa surprinzi o asemenea imagine..
Poza cu albinutza nr 2..imi place mai mult decat poza cu albinutza nr 1.
Anyway,beautiful pictures.Congrats!;)

kaleid spunea...

Thank you
And thank you
And thank you


;)

dream_on spunea...

Suupper poza cu Tom si Jerry :))))))))))))Numai tu puteai sa prinzi asa ceva :)..iar de Alx...;)) ti-am mai zis ca e o dulceatza de fata nu?:">

uca spunea...

vai de capul meu... sper ca nu a patit nimic tom! sau? uuff... ce simpatic, saracutul

kaleid spunea...

Hehe :P

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com