luni, 7 iulie 2008

B'Estfest 2008 - Ziua 2 (5 Iulie)

Anul acesta am fost doar o zi - din păcate, dar consider că am prins esenţialul în ceea ce mă priveşte.

Manic Street Preachers au cântat (nu în această ordine) Motorcycle Emptiness, You Love Us, Kevin Carter, A Design For Life, If You Tolerate This Your Children Will Be Next, The Everlasting (un acoustic ce mi-a mers drept la inimă), You Stole the Sun from My Heart, Your Love Alone Is Not Enough, Send Away the Tigers, Found That Soul şi câteva pe care nu le ştiu. Ah, şi era să uit de umbrela Rihannei, pe care au reprodus-o foarte fain.

Foarte lejeri şi simpatici băieţii. Înainte de concert, şi-au răpit din timp pentru o sesiune de autografe la care s-a făcut o coadă considerabilă.

Nu cred că mai trebuie să presupun că dacă se decideau şi Kaiser Chiefs să facă aşa ceva, ieşea cu capete sparte :)) Asta judecând după cum a reacţionat publicul la concert. Eu încă plâng după Love's Not A Competition (But I'm Winning) pe care, din păcate, n-au cântat-o.

Ambele trupe au făcut show frumos, fiecare în stilu-i aparte. Ambii solişti foarte energici, mai ales cel de la Kaiser Chiefs - care s-a urcat pe s(e)chele, a coborât în public, la un moment dat a fugit în spate la sunetişti. Pe scurt, nu stătea locului nici o secundă!

Au mai fost două trupe interesante, înainte de MSP şi KS.
The MOOoD (români) - care sunau foarte indie/alternative/Placebo/Nirvana - cu menţiunea că solistul exact ca o solistă cânta!
Şi The Hot Stewards (Dutch/German/Danish) - o adunătură de gay (cel puţin aşa dădeau impresia, e posibil să fi fost doar o fandoseală) simpatici care au cântat coveruri tot în stil indie/alternative, printre care şi The Locomotion şi Never Gonna Give You Up a lui Rick Astley :)) (adevăraţi fani ai New Romantic-ului).

Iată şi un snipet din mărturiile mele fotografice (tot setul de 40 de fotografii este aici):

THE MOOOD


~ solistul


~ un fan depecheMODE şi un fan The Cure (parte din publicul atent la prestaţia românilor The MOOoD)

THE HOT STEWARDS



MANIC STREET PREACHERS







KAISER CHIEFS







Urmează DEF LEPPARD în seara asta, zbau zbai for now!!

3 comentarii:

Cristi spunea...

te anunt ca de vreme ce n-am reusit sa ajung acolo, abia astept pozele de la tine :)

kaleid spunea...

Gata, sper sa va placa :)

my_shoes93 spunea...

yyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh !!! cu asta am spus cam tot ce aveam de spus :))

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com