marți, 23 decembrie 2008

Simply Red în România

Pe 6 septembrie, în cadrul Cerbului de Aur, trupa britanică Simply Red a ţinut primul său recital în România.

Ca doi iubitori foarte mari ai aniilor '80, eu şi colegu-mi de forum depecheMODE.ro - slapper, ne-am îmbarcat în tren pentru a fi martori unui eveniment care şi prin simplitatea sa nu merita pierdut. Nu vă mai reţin cu detalii de genul vagonul în care am picat cu biletele era plin ochi de oameni şi de o senzaţie de claie peste grămadă, pentru că ne-am redirecţionat către următorul vagon şi călătoria ne-a fost uşurată. În paralel, am mai avut cel puţin 6 prieteni care s-au aventurat cu 3 maşini personale.

Am ajuns pe la 18:25 în Braşov şi am decis să adoptăm varianta per pedes până în Piaţa Sfatului.
De notat că pe drum nu am dat de nici un fel de afişe sau indicatoare care să atenţioneze că, în zilele respective, în oraş se desfăşoară un festival cu veleităţi internaţionale.

La locul crimei, pardon spectacolului, am dat peste organizare românească. Adică? Adică aşează-te unde apuci! Noi am avut bilete în sectorul A1, rândul 7 şi ne-am trezit că stăm în sectorul B3. Nu a fost atât de grav, aşezându-ne practic cu câteva scaune mai în spate.

Până aici a fost draft-ul postului pe care trebuia să-l public la câteva zile după concert.
De aici încolo totul este deja vag. De fapt între aşezatul pe scaune şi recitalul lui Mick & co. nimic n-a fost mai interesant decât apariţia unui 'cerb' prin public. Cum cerbii nu pot vorbi (sau cânta) ca în reclama acelei beri româneşti, era vorba de un nene costumat şi înarmat cu una bucată microfon şi cameraman, încercând să ia pulsul unei mulţimi mult prea copleşite pentru a spune ceva important...

Bla bla bla şi iată playlist-ul serii:
01. A New Flame
02. So Not Over You
03. Home
04. For Your Babies
05. Holding Back The Years
06. Night Nurse
07. It’s Only Love
08. Thrill Me
09. Stars
10. Come To My Aid
11. Fake
12. The Right Thing
13. Sunrise
14. Fairground
BIS
15. Money’s Too Tight (To Mention)
16. Something Got Me Started
17. If You Don't Know Me By Now

La mai bine de 3 luni de la concert nu mai pot confirma veridicitatea acestei liste - chiar şi de pe site-ul oficial - decât în punctele de maxim interes... personal :) Iar numerele norocoase sunt: 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11, 13, într-un mod ciudat de surprinzător (sau invers?) 14, 16 şi, nu în ultimul rând, 17.

Sincer, nu mai ţin minte nici la ce melodie au folosit chitara acustică, dar undeva uitate în folderele de pe computerul colegului de forum aşteaptă să fie editate câteva filmări de amatori excepţionali ce suntem. Şi modeşti.

Şi, în sfârşit, după atâta gargară inutilă, iată-ne ajunşi şi la scopul acestui articol (niciodată nu m-am priceput la scrierea unuia, dar se pare că nimic nu m-a împiedicat):











Tot setul de 24 de fotografii se află aici (link flickr).

Niciun comentariu:

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com